HTML

Localicum

semmi különös. de az lokálisan!

Friss topikok

Linkblog

2012.05.14. 16:25 spájdernecc

Énkicsikertem : retek, minden fronton

Címkék: nemezis macdonalds

 Lassan rám tör a nyár, de a fitneszkert sosincs készen.

Kicseréltem az elrozsdált standert, mert amennyi vizet megtartott elfért két orosz horganyzott vödörben is. Bővítettem a komposztálót.

A retek lassan túlnövi magát, jön ki a fülünkön is. De nem bánjuk.

A borsó virágzik, a bab szépen mutatja magát. Lassan kiültetem a palántákat is, úgymint paradicsom, paprika, pritamin, uborka.

A sárgabarack szépen kötött, de sebaj, majd a szél leveri.

Meggy alig-alig, a rengeteg virág dacára hébe--hóba látni gyümölcskezdeményt.

Az őszibarack és a körte hozza magát, ezekben a régi parasztfákban bízhat az ember.

 

Az eper jól megsínylette az áttelepítést, majd jövőre összekapja magát.

A füge kifagyott.

A legjobban most a bambuszra vagyok kíváncsi, hajt mint az őrült.

Közben megy a tavaly ásott tó üzemi vízszintjének beállítása, partkialakítás, növénytelepítés...

Aztán majd kiderül mire jutok.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://localicum.blog.hu/api/trackback/id/tr784508147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2012.05.24. 20:49:51

szólj, ha már lehet horgászni, ennék hozzá egy kis retket ;)

spájdernecc 2012.05.29. 12:10:59

éppen most organizálok törpeharcsát bele, mert uszkve 46 millió ebihaltól fekete az egész

Pinka-Panka 2012.07.12. 12:00:06

@spájdernecc: és most hol tartasz a hal ügyben? sikerült megtisztitani?
A retek meg egészséges, én már nem vesződőm vele, nálunk ritka rossz a talaj mínősége - mindent csináltunk már vele, de ebben semmi se nő.
Már ősszel amikor a répát utánad hajintják 20 forintért, nálunk még mindig giliszta vastagságú volt, meg a retek is. egyedül a hagyma bírta, azt meg nem ültetek, maradt a fű...

spájdernecc 2012.07.16. 15:04:19

@Pinka-Panka:
az ebihalkérdés megoldódott, két szépségesen kék szitakötő kinézte keltetőnek, a lárvák pedig kipucolták hálából.
nekem viszonylag jó a talaj a kertben, a fehérrépán kívül amit idáig elvetettem elég jól meghálálta.
A paprika helyét is sikerül néha eltatlálnom, néha nem.
koktélparadicsomot kaptam vagy öt éve egy palántát, azóta kel, mint a gyom, szétültetem és kész.

Steinmann grófnő · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.08.10. 15:56:55

én is mindig jövőre jutok majd valahová:))
Amúgy jó a blog, még nem is jártam erre.
süti beállítások módosítása