HTML

Localicum

semmi különös. de az lokálisan!

Friss topikok

Linkblog

2012.07.04. 16:20 spájdernecc

Hézagpótló : A világ legjobb gyereke

Címkék: coda északjemen priváthiró

VasJancsi az egyik legjobb lelkű srác, akit valaha is ismertem.

Valamelyik haver valami zavaros nőügye hozta össze a környékbeli és a szbattyáni társaságot, aztán egyszer csak közösen bandáztunk Pécstől Pestig, Makótól Jeruzsálemig. Nos, Jancsi ebbe a battyáni társaságba tartozott. 

Az egyik ilyen közös kiruccanás célpontja a Tabán volt, gyaníthatóan augusztus 20 körül, még a Török Ádám és a RABB fénykorában.

Kora délután elfoglaltuk a bázist a domboldalon, innen indulva dúltuk a környéket.

Sűrű évek lévén nem emlékszem minden részletre, de akkor volt itthon Orszáczky művész úr, és ő volt a tabáni főszám.

Nos, megy a buli ezerrel, mindenki jön - megy, pörög, egyszer csak Jancsi föláll, elindul a Hegyalja út felé, visszaszól a válla fölött.

- Mindjárt jövök. Hozzak valamit?

- Hozzál! Vörösbort! 

Jó másfél óra múlva egyszer csak megjelenik Jancsi egy palack hideg vörösborral.

- Hát ezt meg hol szerezted?

- Otthonról hoztam, betettem a mélyhűtőbe, hogy ne melegedjem fel nagyon.

- Ezért nem kellett volna hazamenni!

- Na, nem is ezért voltam. Megígértem édesanyának, hogy megetetem az állatokat.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://localicum.blog.hu/api/trackback/id/tr384629276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.07.04. 18:36:57

a hegyalja út felé akkoriban állatállomány is volt?
húú de retró!

:-))))

írjál már többet spájdipapa.

odium 2012.07.05. 10:19:40

Kedves történet.

Saját megfigyelés, hogy a jószágok etetése annyira napi rutinná válik, hogy a parasztember nem is tekinti azt munkának.
Ezért a
"Fiam, amíg pihensz, dobj a marhák elé" szájszegletből elejtett mondat bizony nem urban legend.

spájdernecc 2012.07.05. 11:10:07

@odium:
ez eddig rendben van, de a srác a húszperces melóért autókázott kétszer 70-80 km-t :)

odium 2012.07.05. 12:12:35

@spájdernecc:
akkor még olcsó volt a benzin (is) :)

amúgy értem én
VasJancsi jólelkű srác
ezt senki nem kérdőjelezi meg

Pinka-Panka 2012.07.12. 11:04:41

oha:) most olvastam bele, de kedves poszt:)
no majd idenézek:)
süti beállítások módosítása