HTML

Localicum

semmi különös. de az lokálisan!

Friss topikok

Linkblog

2011.01.14. 16:24 spájdernecc

Világvége 1.0 : A napvihar

Címkék: napszellentés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A napkitörés egy természeti jelenség. Volt, van, lesz, mint Lenin, vagy a Teremtő.

Most meg megy az ajvékolás, hogy a nagy 2012-es napvihar után az elektronikus kütyüjeink mennek a lecsóba, ennek okán a seggünket sem leszünk képesek kitörölni.

Nos, a bushmanok tudtommal szarnak az egészre.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://localicum.blog.hu/api/trackback/id/tr872583739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.19. 14:34:03

nenm lesz olyan vészes az a napkitörés. Ha TÉNYLEG olyan nagy, akkor illene előre felkészíteni a népet.
Ilyenkor ugyanis idegesebbek az emberek, tehát javallott lenne azon a héten minden reggel mindenkinek egy felessel indítani, hogy nyugisabb legyen... elektronikus dolgokat tényleg bezavarhat ideiglenesen, de ezek túlélhetők.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.19. 14:34:40

mondjuk, remélem, nem leszek lélegeztetőgépen aznap...

spájdernecc 2011.01.19. 15:28:04

@Laci Today Magazin:
kicsit túllihegett dolog, mint a 2000-es dátumkatasztrófa
szerintem

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.19. 15:44:40

@spájdernecc: a kétezres dátumkatasztrófa alkalmával én a Lfufthansánál dolgoztam.Hogy a windows ne hülyéskedjen, előtte MINDEN itthoni Lufthansa számítógépre fel kellett telepíteni egy programot. Ez az én feladatom volt, pedig repjegyes vagyok, nem rendszergazda. Ezt akkor kellett csinálni, amikor dec 31 záráskor már mindenki kilépett, tehát túlórában.
Ezután VALAKINEK itt kellett lennie éjszaka, hogy ha történne gebasz, bele tudjon nyúlni. Én bulizni mentem, de mondtam hogy nem TUD gebasz történni, ezért két olyan kollegám maradt bent, akik semmit nem konyítanak a gépekhez.

A végén a Lufthansa a dec31-jan01 virrasztó kollegákat egy-egy csili Lufthansa logós Swatch órával jutalmazta meg.

ÉN nem kaptam, pedig az egyetlen olyan ember, aki DOLGOZOTT is valamit a Y2K miatt, az én voltam. Szóval effektíve munkát egyedül én végeztem.

Nem vagyunk egyenlőek. Nem szerettem a kétezres dátumkatasztrófát. NEm a swatch óra miatt ,hanem az elismerés hiánya miatt.

spájdernecc 2011.01.19. 16:23:39

szép történet
arra emlékszem, hogy vagy 2-3 évig ment a retyketés, aztán 99. dec végén az egyik koma, akitől béreltünk egy progit, küldött egy floppyt.
" a DOS-ban copyzd be a C könyvtárba! "
Bekopiztam
a probléma megoldva
tartott kb 5 másodpercig
süti beállítások módosítása